projekt VITAR
download PDF (132Kb)
- Uvodnik
- Uvod
- Promocija
- Imenovanje, simbol, logotip
- Slogan
- Predstavljanje projekta
- Vlasnik projekta
- Izrada prvog Hrvatskog trimarana
- Kratki opis trimarana
- Vitar promocija
- Sadržaj paketa
- Investitori
- Zašto investirati
- Cijena
- Pogled iz perspektive investitora
- Investicijski ciklus
- Jedriličarski klubovi
- Organizacija regatnih natjecanja
- Krajnje odredbe
1. UVODNIK
Uvod
Projekt VITAR ima za cilj popularizaciju sporta, unapređenje nautičkog turizma te uspostavljanje atraktivnog i dinamičnog sistema regatnog natjecanja sa „one class design“ trimaranima tip VITAR23.
Održavanjem trimaranskih regata u blizini većih gradova na Jadranskoj obali, oko otoka, te u unutrašnjosti na jezerima, gdje za to postoje uvijeti, uz veliki broj učesnika regata, sponzora i medija, plasiramo novi proizvod na svjetsko tržište te promoviramo Hrvatsku novim turističkim sadržajem.
Promocija Hrvatskog proizvoda i dopunjavanje turističke ponude
Projekt VITAR je produkt hrvatskih tvrtki. U svom djelovanju i nastupu na domaćim i stranim tržištima uvelike doprinosi promociji Hrvatske. Djelom kao uspješni projekt popularizacije sporta i unapređenja nautičkog turizma, a dijelom kao proizvod izuzetne oblikovne i tehničke kvalitete.
Imenovanje, simbol, logotip
VITAR
Vjetar u dalmatinskom dijalektu - vitar.
Oblik simbola je apstrakcija topografske oznake za jačinu vjetra.
osnovna boja: PANTONE S207-2 CVS
Moguće su varijacije boje u slučaju kombiniranja sa bojama sponzora, ili želje investitora. Na službenim dokumentima i u vizualnoj komunikaciji se koristi osnovna boja.
Slogan
Slobodan ka' VitarTM
2. PREDSTAVLJANJE PROJEKTA
Vlasnik projekta
Šček – Cindrić d.o.o. je tvrtka koja je osnovana 1999. godine. Osnivač i direktor je g.Ivan Cindrić .
U dosadašnjem poslovanju tvrtka je postigla značajne uspjehe na realizaciji multidisciplinarnih, kompleksnih projekata. Tvrtka i njen osnivač su također prisutni kao izlagači na sajmovima inovacija, gdje su ostvareni zapaženi nastupi i značajni rezultati. Profesionalizam u poslovanju, kvaliteta i originalnost su doprinjele pozitivnoj prepoznatljivosti koju je tvrtka stekla tijekom svojih godina poslovanja, naročito u inozemstvu.
Šček-Cindrić d.o.o. je izgradio tim kompetentnih ljudi iz različitih područja znanja koji su nužni za realizaciju kompleksnog projekta VITAR.
Izrada prvog Hrvatskog trimarana – VITAR23
Trimaran je naziv za plovilo koje se sastoji od glavnog i dva pomoćna trupa.
Izmislili su ga Polinežani prije 4000 godina, a u današnje vrijeme je jako popularan među sportskim jedriličarima. (America's Cup 2010 - trimaran protiv katamarana, trimaran pobijedio J)
Zbog svoje konstrukcije, trimarani su lakši i brži od klasičnih jedrilica jednake dužine.
Stalan porast nautičkog turizma, te sve veća potražnja za plovilima, kako kod nas tako i u svijetu, su odlični pokazatelji za ostvarenje i uspješan plasman projekta VITAR i trimaranske jedrilice VITAR23.
Projekt trimaranske jedrilice Vitar 23 napravljen je u skladu s važećim pravilima za projektiranje i gradnju plovila za sport i razonodu. Prema svojim karakteristikama zadovoljava sve uvijete za dobivanje CE certifikata.
Kratki opis trimarana
Trimaran VITAR23 je atraktivno i dinamično plovilo izuzetnih maritivnih sposobnosti. Oblikovano sa namjerom da služi iskonskim potrebama jedriličara u dodiru sa morem i vjetrom. Sportski bolid koji oblikom izvire iz podmorskog svijeta. Linije sipe, koje se provlače po cijelom trupu i pomoćnom trupovima. Logotip ugraviran u provi plovila, odaje pripadnost brendu VITAR.
Plovilo zasnovano u omjerima zlatnoga reza, kompozicijskom zakonu u kojem se manji dio prema većem odnosi kao veći dio prema ukupnom. Izbor jedara u veličinama od 10, 25, i 37 m2 , svjetski renomiranog proizvođača.
Vanjski dinamični izgled i detalji oblikovanja se provlače u jednakoj mjeri i u interijeru. Interijer je dorađen do najmanjeg detalja, oblikovan u skladnoj harmoniji sa eksterijerom. U svakom segmentu se prepoznaje jedinstveno i inovativno oblikovanje, pristup koji spaja funkciju i atraktivan izgled.
VITAR promocijaTM je proizvod koji na atraktivan i dinamičan način pruža mogućnost prisustva, prezentacije i promocije brenda ili proizvoda.
Sadržaj paketa „ VITAR promocijaTM “
· Trimaran VITAR23 je projektiran i izveden u bojama i grafičkim formama po želji investitora (trupovi i jedra).
· Trimaran VITAR23 se dodijeljuje jedriličarskom klubu po izboru investitora.
· Investitor, ukoliko to želi, može imati svoj jedriličarski tim s kojim sudjeluje na regatama.
· Medijski popraćene regate u većim gradovima na Jadranskoj obali, oko otoka, i na jezerima gdje postoje uvijeti.
· Lokacije i termini regatnih natjecanja su određeni u skladu sa maksimalnim potencijalnim brojem posjetitelja te vremenskim uvjetima koji osiguravaju atraktivnost i dinamičnost. Više regata u ljetnim mjesecima kada tovrstna natjecanja obogaćuju turističku ponudu te imaju širi spektar gledateljstva.
· Obaveza organizacije (suorganizacije) jedne regate u suradnji sa odabranim jedriličarskim klubom - timom u jednom regatnom ciklusu (20 investitora - 12 regata)
Investitori u „ VITAR promocijuTM“
Investitori su iz različitih područja djelovanja.
Investitori sa željom za dinamičnim i atraktivnim prisustvom, prezentacijom i promocijom, željni svježeg pristupa na sve zahtijevnijem tržištu. U isto vrijeme svojim ulaganjem sudjeluju u promociji sporta i obogaćenju ponude nautičkog turizma.
Dodijeljivanjem trimarana VITAR23 jedriličarskom klubu, omogućuju mladim jedriličarima treniranje i regatna natjecanja. Uz vlastitu promociju pomažu i razvoju sporta u lokalnoj zajednici, a time i razvoju sporta u Hrvatskoj.
Investitori su osobe ili organizacije željni probitka na Hrvatsko tržište i tržišta regije. Posredno , putem medijskog praćenja i probitka na tržišta u cijelom svijetu.
Ulaganjem u razvoj nautičkog turizma te promociju sporta se u javnosti stvara pozitivan odaziv na više nivoa.
Financijska dobit
· Iz usporedbe sa ostalim mogućim vrstama ulaganja u imidž tvrtke i marketing vidljiva je financijska ušteda uz puno veće efekte same promocije.
Obostrana "korist", win-win strategija
· pri ostvarenju i realizaciji marketinških ciljeva kompanije se ostvaruje i "davanje" korisniku što je najbolja prokušana metoda oglašavanja te metoda za održavanje vijernosti kupaca
· ostvaruje se uloga "dobročinitelja"
· prisutnost u lokalnoj zajednici, te unaprjeđenje odnosa proizvod ( kompanija) - kupac
Prisutnost na tržištu u realnom svijetu
· Svakodnevnom prisutnošću u realnom svijetu - plovidba trimarana na dnevnim treninzima, se kompanija iz domene virtualnog reklamiranja dovodi u direktan kontakt sa tržištem
Natjecateljski duh
· Slika u javnosti o kompaniji koja ulaže u VITAR promociju dobiva i sportski karakter, natjecateljski duh, živost i dinamiku
"Multi marketing"
· Medijski popraćena regatna natjecanja osiguravaju prisutnost u svim medijima, zbog atraktivnosti, izuzetne dinamike, organizacije eventa… (moguće prevrtanja trimarana u slučaju ekstremnog jedrenja … formula1 na moru)
· Televizija, radio, tiskani mediji, Internet…
Globalni pristup tržištu
· Organizacijom uzbudljivih regata, međunarodnih regata, te evenata vezanih uz promociju natjecanja, doprinosimo izloženosti uključenih subjekata na međunarodnom tržištu
· Projekt VITAR ćemo pokrenuti i u susjednim državama te pridonijeti internacionalizaciji evenata
Neovisnost
· Stvaranjem grupe investitora ( 20 u novoj seriji trimarana), ostvarujemo neovisnost o promjenjivom tržištu, kreiramo novi proizvod (medijski zanimljiv event - projekt VITAR).
· Generiramo samoodrživ i priznat projekt, prepoznat u javnosti kao "dobro" za sve uključene strane
Medijski prostor
· U današnje vrijeme kada na oblikovanje medijskog prostora uvelike utječe nagativni naboj i trivijalne ličnosti, te su mediji i ljudi gladni upravo suprotnog.
· Nudimo novi proizvod koji zrači pozitivom, nosi sa sobom pozitivne vrijednosti, promovira zdravi život, sportski i zajednički duh, druženje, uključivanje šireg spektra ljudi u pozitivne evente.
Team building
Trimarani se van regatne sezone, ili u prethodno dogovorenim terminima mogu koristiti i za
· VITAR charter jedrenje
· Korporativne regate
· Team building
· Edukativni programi
· Tailor made programi
Cijena
usporedba
Cijena oglašavanja na Billboard 4x3m
Površina = 12 m2
1580 Kn/14 dana (1.kategorija, osvijetljena površina )
1580 : 14 = 112,86 Kn /1dan
112,86 : 12 = 9,40 Kn /1m2/1dan
Cijena oglašavanja CityLight 1,18x1,75m
Površina = 2,073 m2
1555 Kn/14 dana (1. kategorija,osvijetljena površina)
1555 : 14dana = 111,07 Kn /1dan
111,07 : 2,07m2 = 53,58 Kn /1m2/1dan
Cijena investicije "VITAR promocija"*
Površina = 170 m2
1700 Kn /1dan
1700:170m2 = 10 Kn /1m2/1dan
Cijena oglašavanja televizija
Od 1000 - 3500 Kn/sec
Cijena investicije "VITAR promocija"*
620 - 177 sec
Cijena je manja nego 3 minute primetime televizijskog marketinga
Dvanaest (12) regata u toku godine dana
predpostavljamo dvanaest reportaža u trajanju od minimalno 2 minute.
= 24 minuta = 1440 sec
* pretkalkulacijska veleprodajna vrijednost trimarana = 620.500,00 Kn , prije početka proizvodnje
Cijene sličnih proizvoda koji su trenutno dostupni na tržištu su u prosjeku do 20% više, što zbog neuređenog tržišta, monopola, vanserijske proizvodnje, velikih marži itd…
POGLED IZ PERSPEKTIVE INVESTITORA
Vrijednost trimarana Vitar23 u trenutku kada ga kupujemo, je već za minimalno 20% veća nego što za njega plaćamo, ako usporedimo sa plovilima sličnih specifikacija.
Uzimamo u obzir da je izražena cijena pretkalkulacijska cijena na bazi jednog plovila, te da će u serijskoj proizvodnji plovila doći do daljnje uštede.
Pošto smo kompanija koja dugoročno ulaže u svoj imidž, period u kojem gledamo isplativost naše investicije može biti i duži od godine dana.
U periodu od jedne godine dana jedriličarski tim redovito trenira u reklamnom trimaranu.
U periodu od jedne godine naš tim sudjeluje u 12 regatnih natjecanja i evenata.
Imamo dužnost suorganizacije jedne regate godišnje, zajedno sa izabranim jedriličarkim klubom.
Procjena vrijednosti suorganizacije takvog eventa je 5.000 €
Računica investiranja u projekt VITAR i VITAR promocija je vrlo jednostavna:
prva godina | trimaran + suorganizacija eventa = 90.000 €
svaka iduća godina | licenca* + suorganizacija eventa = 11.000 €
* startna vrijednost licence u prvoj godini je 0 €, u drugoj godini je 6.000 €, u svakoj slijedećoj se odobrava varijabilna vrijednost u maksimalnom iznosu do 10% od nominalne vrijednosti u prethodnoj godini
( maksimalna vrijednost licence u desetoj godini investiranja je 12.859 € )
SKUPNA INVESTICIJA JEDNE GODINE REGATNIH NATJECANJA NA 12 EVENATA,
uključeno sa redovitim treniranjem našeg jedriličarskog tima u reklamnom trimaranu - 365 dana .
85.000 €
5.000 €
_________
= 90.000 €
(1) Jedna godina ulaganja iznosi 90.000 € ili 7.500 € mjesečno
(2) Dvije godine ulaganja iznosi 101.000 € ili 4.208 € mjesečno
(3) Tri godine ulaganja iznosi 112.000 € ili 3.111 € mjesečno
(4) Četiri godine ulaganja iznosi 123.000 € ili 2.563 € mjesečno
(5) Pet godina ulaganja iznosi 134.000 € ili 2.233 € mjesečno
(10) Deset godina ulaganja iznosi 200.000 € ili 1.667 € mjesečno
Ako znamo da reklamiranje na jednom JUMBO plakatu košta 420 € mjesečno, što iznosi 5.040 € godišnje, vidimo da je vrijednost investicije samo jedne godine(1), jednakovrijedna vrijednosti investicije u 17,8 JUMBO plakata.
Razmotrimo što za nas, kao kompaniju, realno znači 17,8 JUMBO plakata, a što znači oglašavanje sa jednim atraktivnim plovilom, koje se pojavljuje redovito na treninzima u lokalnoj zajednici: reklamni trimaran koji sudjeluje na dvanaest regatnih evenata godišnje, koji su medijski popraćeni.
Uz vlastitu promociju djelujemo i na unapređivanju nautičkog sporta, proširenju turističke ponude, omogućavamo mladim jedriličarima treniranje na trimaranskom plovilu, organiziramo evente, uključujemo medije, ...
Naša investicija čini dobro našoj kompaniji, Republici Hrvatskoj, Turističkoj i lokalnoj zajednici, promociji sporta, promociji turizma ...
INVESTICIJSKI CIKLUS
Predviđeno vrijeme trajanja jednog paketa "VITAR promocija" je jedan regatni ciklus od 12 regata. (minimalno 12 mjeseci). Pri produženju investiranja u paket "VITAR promocija" se iznos investicije umanjuje za potvrđenu veleprodajnu vrijednost trimarana VITAR23, te uvećava za vrijednost licence.
Svaki investitor imenuje po jednog zastupnika u "VITAR PROMO", tijelo koje djeluje u interesu svih investitora i svojim odlukama usmjerava razvoj.
Svaki investitor ima pristup u proizvodni proces, te uvid u cijenu koštanja svake pojedine komponente plovila.
4. Jedriličarski klubovi
Jedriličarski klubovi koji su uključeni u projekt VITAR su odabrani od vodstva projekta VITAR i/ili od strane investitora.
Jedriličarski klub dobija od investitora, a u organizaciji projekta VITAR, na upotrebu trimaran VITAR23 i ima obavezu redovitog treniranja u reklamnom trimaranu te obavezu organiziranja najmanje jednog regatnog natjecanja i sudjelovanja u drugim regatnim natjecanjima VITAR23 CUP-a.
Klub je dužan (u suradnji sa investitorom koji ga je odabrao) organizirati najmanje jednu regatu u prethodno dogovorenom terminu, koji je u skladu sa godišnjim kalendarom regatnih natjecanja, VITAR one design trimaran race (VITAR23 CUP ). U organizaciju se uključuje i lokalna zajednica, turistička zajednica, grad i svi ostali zainteresirani, pod vodstvom izabranog jedriličarskog kluba i grupe "VITAR PROMO".
U republici Hrvatskoj postoje 111 registriranih jedriličarskih klubova. Izbor klubova za organiziranje natjecanja se vrši prema sposobnosti organizacije i iskustvu u srodnim manifestacijama. Dobra povezanost sa lokalnom zajednicom i brojnost članstva je također podatak koji se uzima u obzir pri dodjeljivanju prava organiziranja regata.
Organizacija regatnih natjecanja / regatni kalendar VITAR23 CUP
VITAR23CUP je natjecanje koje se održava u cijelom svijetu.
Svaka država, učesnica VITAR23CUP-a održava državna prvenstva koje se sastoji iz određenog broja regata. Broj regatnih natjecanja određuje lokalna organizacija VITAR u suradnji sa lokalnim jedriličarskim klubovima. Preporučeni broj regatnih natjecanja je dvanaest (12) u roku godine dana. Regate su međunarodnog tipa, boduju se za prvenstvo države i za svjetsko prvenstvo.
Jednom godišnje se u pojedinoj državi odvija i svjetsko prvenstvo na kojoj se natječe do 100 plovila. Broj učesnika pojedinih država se određuje prema osvojenim bodovima u državnim prvenstvima i na međunarodnim regatama.
5. KRAJNJE ODREDBE
Svi dokumenti i/ili podatci vezani uz projekt VITAR i plovilo VITAR23 smatraju se poslovnom tajnom te se primatelji ovoga dokumenta obvezuju na čuvanje iste. Poslovnom tajnom se naročito smatraju poslovni podaci ili dokumenti (skice, fotografije itd.), prototipovi i detalji izvedbe, bilo koji drugi dokumenti, informacije i podaci koji bi se mogli smatrati povjerljivim ili čije bi neovlašteno otkrivanje moglo biti protivno interesima Šček-Cindrić d.o.o. -a ili mu mogu nanijeti štetu, a koji se nalaze u usmenom, pismenom, grafičkom, elektronskom ili bilo kojem drugom obliku ili mediju.
Nema komentara:
Objavi komentar